torsdag den 6. marts 2014

En quicky...

Et lille hurtigt indlæg herfra...
Dagen er kommet! Nogle dage før tid! Jeg ringede til vuggestuen igår og spurgte, om vi evt. kunne komme på visit i morgen (idag). Det måtte vi hjertens gerne (Tak, så får vi alligevel lidt ud af de penge vi har betalt siden 1.3.). Og vi er endda så heldige, at der idag er fødselsdag på stuen. Det bliver spændende at se, hvordan de fejrer sådan en lille størrelse. Jeg er eddermamemig spændt på, hvordan hende den bette mus klarer den og hvad hun siger til de andre børn, pædagogerne og alt det nye legetøj der er at finde! Hun er et utroligt socialt lille menneske (lader det til). Hun elsker virkelig at gøre sig til, når nogen skænker hende opmærksomhed - Og det er sku' svært ikke at få folk til at flokkes, lidt ligesom fluer om en kolort. Alba og hendes dybe, mørkebrune øjne har det bare med at fange en - Til hendes held, for hun eeeeeelsker når folk taler til hende og sender til gengæld det største, firebissede smil overhovedet muligt. Hun er også glad for at hilse på fremmede, dén egenskab skal vi lige have revurderet, når hun bliver bare lidt ældre (!).
Nå, men jeg glæder mig til hvad dagen og weekenden (som vi skal tilbringe i sommerhus med min side af familien - deriblandt Albas 7 mdr. ældre kusine! - De elsker bare hinandens selskab!) bringer! Bliver fantastisk at se, hvordan Alba reagerer på vuggestuen idag. Skal dog siges, at vi har været i vuggestuen før, sammen med farmand også. Men da sov de andre unger til middag. Så bliver et spændende møde, med Albas nye venner.

Jeg daffer, der er en er kalder - På den lede måde! Kort, men godt. Jeg vender snart tilbage.

2 kommentarer:

  1. Skønt med jævnaldrende kusiner (og fætre), har stadig som voksen god glæde af mine :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig så skønt at se de to sammen! Alba lyser helt op - Kun hendes kusine kan fremtvinge lige nøjagtigt det store smil frem hos Alba (Samt mødet med en lille chiuaua idag) �� Intet mindre end fantastisk! Dejligt, at i stadig kommer godt ud af det med hinanden. Det er et andet forhold man får til sin kusine end søstre ❤️

      Slet