onsdag den 17. december 2014

To be - or not to be - a blogger

Igen må jeg erkende, at jeg har været fraværende alt, alt, alt for længe! Tiden har det med at løbe fra mig, og på trods af, jeg faktisk har de allerbedste intentioner om, gerne at ville være en flittig blogger, så er det dælme ikke altid ligetil for mig, at huske på at passe bloggen. Og hvad er det der opholder mig så meget, at jeg bliver fraværende fra mit ellers velovervejet foretagende herinde - For lysten er der bestemt!
Det skal jeg sige. Det er mand, barn, vuggestue, uddannelse, familie, osv. Og nu er julen dælme også ankommet og lige på trapperne! Så tidspunktet for opstart af bloggen (igen, igen.. Igen) har alle odds imod sig, men derfor tager jeg atter tyren ved hornene og forsikre om, at NU er det vidst ved at være tid. 
Jeg er faktisk ikke selv så kendt i blogland, men opsnapper da nogle via instagram. Dem som jeg finder interessante, samt dem jeg er venner med. Jeg forsøger at danne mig et billede af, hvilken slags blogger jeg gerne vil være. Det skal jo gerne være velovervejet (og har jeg vidst allerede pralt med, at dette er - Om ikke andet bliver). Der findes jo mange som blogger op og ned om det at være mor. Og tyder navnet på min blog jo også på at føre derimod. Det er bare efterhånden ikke så nyt, så ville gerne krydre det med lidt andet også. Dermed ikke sagt, at størstedelen nok vil vedrøre min guldklump - hun fylder jo altså det meste i både mit hjerte samt liv - men der skal også være plads til andre ting, da vi jo nok ikke alle er lige enige om, hvor pisse spændende 1013. opslag vedr. Albas sprogudvikling, pølseforme i potten, mm. er.
Jeg vil derfor forsøge mig nu som blogger! Det er virkeligt et stort skridt! For jeg er egentligt ikke for, at udveksle en masse private tanker samt billeder af min familie offentligt, (ikke mere end jeg gør på instagram - Hvilket jeg vidst ellers er ret flittig til :D ) - Men nu skal det være! Alt med måde selvfølgelig.
SÅ! Du er hjertens velkommen til at følge mig og evt. sprede budskabet om denne nyopstartede blog. Det er et forsøg på at blive en flittig blogger, med forbehold for, at det ikke er mig og jeg derfor stopper, hvis jeg ikke føler for det. Jeg vil aldrig gå på kompromis ift tiden med min familie, så bliver ikke på dagligt basis - Fatter ikke andre bloggere formår det med familie! Jeg vil komme med egne erfaringer ift det at være nogens mor, og så vil jeg være så åben jeg overhovedet formår via skrift, dele mine tanker og sprede lidt humor.
Så har jeg en dagbog fra 1999 og frem, hvor jeg evt. vil komme med nogle sjove udkast fra, for ligesom at skitsere, hvem jeg er nu som mor, og hvilken sindssyg teenager jeg har været og dermed tegne et reelt billede af personen bag denne blog.
Så sæt i gang.

Jeg kan jo lige starte med at annoncere, at der vil være rig mulighed for at følge tilværelsen fra at at have et barn til at have to børn, da jeg er mindre end 5 uger til termin med nr. to guldklump ;)

Rigtig god læsning - Håber I tager godt imod mig - Og bærer over med mine pt amatør oplæg. Jeg lover det bliver sjovere og bedre. Og hyppigere, trods alt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar